Monday, March 5, 2007

اخرج و اقفل الباب وراك

لما خبطت على بابى
و قلبك قال بهواكى
سمعك قلبى و سلملك
فتح الباب وامنلك
ظلمت انا روحى معاك
فاخرج و اقفل الباب وراك

ازاى قادر تكون قاسى
و مستهون بأحساسى
دا انا كنت يوم منك
و احلامى كانت عنك
جرحنى و قتلنى هواك
فاخرج و اقفل الباب وراك

شفتك نجم فى السما عالى
حبيتك و دفعتنى الثمن غالى
نسيتنى و عشت حلمك
محيتنى و كتبت اسمك
تعبت من دور الملاك
فاخرج و اقفل البابا وراك

يا ريتنى ما سمعت و لا سلمت
لا كنت فتحت و لا امنت
لما على بابى خبطت
و لا عمرى كنت قلت
اخرج و اقفل الباب وراك

7 comments:

مُصْعَب إِبْرَاهِيم said...

ما أعرفش ليه افتكرت أغنية "برة الشبابيك" بتاعت منير

استمري

SomeOne said...

ما انت لو كنت بتزوري مدونتي
ومش مخصماها
كنت مش حضطر اكتبلك الكومنت ده
------------------
ياريت تقري عندي البوست بتاع الحب
وتقري اراء الناس كمان

Abd El Rahman Magdy said...

أما تثق في شخص ثقة عمياء
أو لما تحب شخص وتديله الأمان
وفجأة يخونك
إحساس بيكون رهيب جدا
زي سكينة باردة بتنغرز في قلبك
إحساس فظيع
......................
تشرفني زيارتك
mesharef.blogspot.com

اميرة هشام said...

كتابتك جميلة ياهاجر

انا بحب الشعر العامي اوي

وفي انتظار المزيد

hesterua said...

انا برضه هقول معاكى
اخرق واقفل الباب وراك
وهديكى قلة من عندى
لو كسرتيها
يبقى كلامك بجد
ولو رجعتيها وخفتى
يبقى بتضحكى على نفسك

Memo said...

الله الله ايه الجمال ده

ايه يا بنتي
استمري

el2ahwagi said...

ew3i tendami ..!!

osloobik gameel awi